Elektronisk Fakturering
Download denne information HER
Overgangen til elektronisk fakturering er et led i effektiviseringen af den offentlige sektor og gælder alle offentlige myndigheder i staten og kommunerne, som både skal kunne sende og modtage regninger elektronisk.
Dette betyder, at vi ikke længere tager imod fakturaer fra leverandører på PDF, papir eller via Læs-ind. Alle fakturaer skal fremover sendes til os via vores EAN-nummer. Hvis EAN-nummeret ikke anvendes, vil fakturaen blive returneret og betragtet som ikke modtaget.
Skolen modtager fra den 1. januar 2020 kun elektroniske fakturaer. Det betyder, at du som leverandør til Asmildkloster Landbrugsskole, skal bruge elektronisk fakturering. Dermed skal alle fakturaer og kreditnotaer sendes til vores EAN/GLN-nummer i fakturaformatet OIOUBL.
Vigtige informationer og krav
Når du sender fakturaer til Asmildkloster Landbrugsskole, skal de altid sendes til GLN/EAN-nummer: 5798 000 554283
Personreference / Medarbejderinitialer
Du skal altid anføre bestillers
initialer. Det får du oplyst af den person, der har rekvireret opgaven. Er du i
tvivl, om du har de korrekte initialer, skal du kontakte personen og få det
bekræftet.
Initialerne skal indtastes i OIOUBL-fakturaen i personreference-feltet.
Modtagers navn og adresse
Alle fakturaer til Asmildkloster Landbrugsskole, skal udstedes til samme EAN/GLN-nummer uanset modtager.
Betalingsbetingelser
Betalingsbetingelser er dagsdato + 30 dage
De fleste økonomisystemer kan lave elektronisk fakturering. Såfremt dit økonomisystem ikke kan dette kan du anvende Virk.dk’s nemhandelssystem til at sende en elektronisk faktura til os:
https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/NemHandel_Fakturablanket
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til elektronisk fakturering, er du velkommen til at kontakte os på: 30 59 08 30 eller am@asmildkloster.dk
Besøg os her ;